gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Jag va på min första festival,men dom bästa

Hur har ditt 2013 varit?
började dåligt men sen vid sommarlovet blev allt bra,och det kunde inte bli bättre,sen började skolan haha

Tror du att år 2014 kommer blir bättre?
ja det tror jag 

blev du kär år?
Njae inte direkt kär

vilket datum från 2013 kommer du aldrig glömma?
kommer aldrig glömma 28 juni,

vad spenderade mest pengar på?
kläder,fika osv

Gjorde någonting dig riktigt glad?
ja mycket gjorde mig riktigt glad,men allt jag gjorde med mina underbara vänner

Bästa minnet från 2013?
Bråvalla,Öland

har du haft något förhållande under 2013?
Nej det har jag inte

är det något du saknar år2013 och vill ha 2014?
En pojkvän skulle inte va fel,

Vad gjorde du på din födelsedag?
va hemma,vi va lediga på min födelsedag men gjorde inte så mycket

vad fick dig att må bra?
mina underbara vänner och familj

vad vill du säga till dig själv inför 2014
Att inte äta så mycket godis,plugga mera,och ta tag i träning igen ordentligt..
Göra det året till så bra som möjligt