Ja man kan ju drömma om saker och ting men vet inte om det kommer hända haha men kanske det..
Tränar varje dag typ och allt och ska ju fortsätta med det långt fram över för den här sommaren ska jag fan vara i form haha eller vad man ska säga måste ju se bra ut..
Men man kan ju alltid drömma om man säger så.
Men om jag säger så här så har jag blivit nån träningsfreak haha nae vet inte vad jag ska kalla det men kan det är som att jag måste träna när man har kommmit in i dom rutinerna,när man inte har tränat på en dag känns det som att man inte har tränat på typ två veckor eller nått ..
Så mitt schema är ganska fullt känns det som iallafall har skola sen hem träna hem sen är det kväll liksom så det är lite och göra men det är skönt tycker jag hatar att inte ha nått att göra..
så nu har ni fått hört lite haha
 
Beach 2013 her i come<3