Halloj! 
Jennifer heter jag, och fick äran att gästblogga här idag. (Tack bästa Carro för det!) 

Ja, jag är 15 år, hänger på Twitter för det mesta. Där alla cool kidz är! (heter @seglabort där, följ mig). Är också otroligt beroende av musik. Lyssnar till större delen på svensk musik, som Håkan Hellström. Den artisten jag lyssnar mest på. Också den som har mest betydelse för mig. 
Jag bor i Hallsberg. En otroligt röten håla. Kommer ofta på mig själv sitta och drömma om att bo i Göteborg. En dag så. 

Har ett ganska stort intresse för att fota. Tar för det mesta kort med mobilen då jag och min sketna samsung-digitalkamera inte funkar tillsammans. Plus att den numera har en spricka i skärmen som jag stör mig enormt på. Och den har otroligt dålig kvalitet på bilderna. Så ja, vill so bad ha en systemkamera!! 

Annars då? Jo jag har en förkärlek för mjölk (kan vara det bästa som hänt i denna värld) kaffe, te och naturgodis. 
 
Blev ett litet inlägg om ca bara mig. Men lät jag intressant? (Skoja, är ej det men läs min blogg anyway) Checka min blogg > www.mypicturesofjs.blogg.se

Du kan också hitta mig på:
Instagram- seglabort 
We<3it- jensim8 
Eller på Hallsbergs gator. Okej nej skoja du vill inte hit. 
Ha d gött! Ta hand om er! Kraaamzzz❤️